ENDC Proceedings 20/2015
Andres Saumets, Svetlana Ganina, Martin Herem
Saatesõnad
Tanel Otsus, Svetlana Ganina, Maia Boltovsky
Tõhusat õpetamist toetavad tegevused Kaitseväe Ühendatud Õppeasutustes
Mari Karm, Anu Sarv, Pille Pruulmann-Vengerfeldt
Üliõpilaste tagasiside õppejõu pilgu läbi – uskuda või mitte?
Alar Kilp
Tunnilõpu tagasisideleht õppimiskeskse õpetamismudeli osana
Marit Mõistlik-Tamm, Paul E. Beaudoin
Using Instant Feedback for Effective and Engaging Music Theory Homework
Pille Pruulmann-Vengerfeldt
Kaasava ainekava kujundamine: õpetamiskogemuse refleksioon
Svetlana Ganina, Aigi Piirimees
Kuidas tänapäeva tudeng õpib kõige paremini? Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste näide
Ants Aaver, Anu Roio, Jaak Umborg, Signe Vanker
Õpimotivatsiooni suurendamise võimalustest tehniliste ainete õpetamisel kõrgkoolis
Aurika Komsaare
Nelja loomevaldkonna üliõpilaste kognitiivsete stiilide erinevused Tartu Ülikooli Viljandi Kultuuriakadeemia näitel
Taavi Vaikjärv, Einike Pilli
Ümberpööratud klassiruumi meetod kui õppija vastutuse kujundaja
Margus Abel
Huumori fenomen pedagoogikas
Tõnis Männiste, Margus Pedaste
Probleemi mõiste sõjanduses ning probleemõppe lõimimisvõimalustest sõjaväelise väljaõppega
Editor-in-chief:
Andres Saumets
Language Editors:
Collin W. Hakkinen, Kristiina Haug, Reet Hendrikson, Karen Kuldnokk, Epp Leete, Argo Mund, David W.E. Thomas, Amy Christine Tserenkova
ISSN 1736-0242
Copyright: Estonian National Defence College, 2015
Eesti Ülikoolide Kirjastus, www.eyk.ee