Ettekanded ja konverentsi kogumik

Konverentsi kogumik

Konverentsi ettekanded:

  • Akadeemiline õpetamine Alar Kilp
  • Auditooriumi tagasiside süsteemi rakendamine õppetöös ehk klikkerite kasutamisest Reelika Suviste
  • Digivahendite kasutamine õppeprotsessis Anne Rosenberg
  • Dünaamilised kursused (ained) Vello Kukk
  • Ennast juhtiv lõputöö kirjutaja – mida selleks vaja oleks? Svetlana Ganina
  • Ennast juhtiva õppija toetamine Anneli Ramjalg
  • Ennast juhtiv insener Mario Mäeots, Jaak Umborg
  • Kaitseväe ühendatud õppeasutuste põhikursuste kadettide kogemused, uskumused ja ettepanekud seoses nutivahendite kasutamisega õppetegevuseks Triinu Soomere, Liina Lepp, Marvi Remmik, Äli Leijen
  • Kolleeg – tule minu loengusse! Kollegiaalne tagasiside kui õppejõu õppimise viis Ene Voolaid, Mari Karm, Anu Sarv, Taavi Vaikjärv
  • Kombineeritud õppe efektiivsus hambaarstiüliõpilaste õppetöös Riina Runnel
  • “Kõik koos?” Võimalused loomingulise rühmatöö hindamiseks Tallinna Ülikooli BFMi näitel Marit Mõistlik-Tamm,  Gerhard Lock
  • Lihtsaid visualiseerimise võtteid õppija kaasamiseks Uku Visnapuu
  • News Articles in the Language Classroom: A Learner-Centered Approach Amy Tserenkova
  • Ohvitseride ja allohvitseride suhtlusmodaalsuste uurimise pedagoogiline kasumlikkus Silvi Tenjes
  • Poolikud konspektid tähendusrikka õppe ja süva õpihoiaku kujunemise toetamiseks Uku Visnapuu
  • Praktilised harjutused kui võimalus õppeainete üleselt arendada õppurite funktsionaalseid teadmisi ja oskuseid Aarne Ermus
  • Projektõpe aine „Ülikerge purilennuki ehitamine“ näitel Peep Lauk, Jaanus Jakimenko,  Signe Vanker
  • Seminari meetod versus mudeldusmängu meetod Browni ja Levinsoni viisakusteooria õpetamisel Aurika Komsaare
  • Sisekaitseakadeemia kadett vaatab tulevikku – mida mina täna saan ära teha selleks, et… Merle Tammela
  • Zongleerimine Damoklese mõõga all ehk kuidas integreerida integreerimatut? Inga Karton
  • Tahame õppijatena ennast juhtida Taavi Oja
  • Tartu Ülikooli õppimise hea tava Liina Hirv, Silvia-Kristiin Kask
  • Tähenduslik õppimineStella Polikarpus
  • Õpetajakoolituse üliõpilaste arusaamad akadeemilisest petturlusest, selle põhjustest ja vähendamise võimalustest Merili Raudmäe, Marvi Remmik, Liina Lepp
  • Õppija ja õppimine VÕTA protsessis Liana Roos